zondag 21 januari 2024

Today Is Your Birthday

 Hoi allemaal,

bedacht me dat ik deze kaart hier nog niet had laten zien.

Begin januari was mijn schoonmoeder jarig, voor haar maakte ik deze kaart.

Het mooie designpapier is van Craft 'O Clock - Felicia. Deze heb ik gemat op roze spiegelkarton, vond dit wel een mooi effect geven.







Deze kaart ga ik nog een video maken, zodra deze op YouTube staat zet ik hier de link onder zodat jullie deze makkelijk kunnen vinden.

Fijne zondag!
Groetjes Renate

Dit is de link naar de video







4 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart voor je schoonmoeder! Het is een heel mooi merk. Zie er regelmatig kaarten mee voorbij komen en allemaal even gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, idd een heel mooi merk. Werk er graag mee

      Verwijderen
  2. Deze is ook supermooi zeg!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...