donderdag 25 juli 2024

Ik ben trots op je

Goedenavond allemaal,

vanavond m'n eerste live in de Jenine's Mindful Art Facebookgroep.

Deze kaart heb ik gemaakt. Het is een  Diamond Fun Fold Card. 

Dit is mijn voorbeeldkaart, in de live heb ik een andere gemaakt.


Voor deze kaart is nodig 1x cardstock van 18 cm hoog x 25 cm breed, dit rillen aan de lange kant op 6.5 - 9.5 - 15.5 - 18.5 cm

Op de korte kant insnijden (rode lijnen) tussen de rillenlijnen van 6.5 en 18.5 op 6 - 12 cm, zie de template


Alle zwarte lijnen zijn rillijnen, deze rillen en vouwen.

Matlaag hoogte x breedte
2x   17.6 x 6.1 cm
3x   3.9 x 3.9 cm
3x   3.5 x 3.5 cm
6x   3.3 x 3.3 cm

Designpapier hoogte x breedte
2x   17.2 x 5.7 cm
3x   3.5 x 3.5 cm
3x   2.8 x 2.8 cm
6x   2.5 x 2.5 cm

In de live maakte ik deze roze variant



Hieronder komt de link naar de video:





Dank jullie allemaal voor het langs komen op mijn blog.
Groetjes Renate



Gebruikte producten:

JMA-WAF-DPP183 Design Paperpad - Background Designs

JMA-WAF-MPP184 Mixed Paperpad (vellum) Die-cuts block

JMA-WAF-DCPP181 Die-Cut Paperpad - Paper Elements

JMA-WAF-CD826 Sprigs & Sprouts

JMA-VD-Stic18

JMA-IP-CD411





10 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart, ga hem zeker maken.
    Was een leuke live !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Renate, die zien er prachtig bij! Leuk dat je de maten erbij hebt gezet.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie Renate, dit is zoveel méér dan een kaart. Prachtig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart Renate. Komt ook op mijn to do lijstje, haha.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, ben benieuwd naar jouw uitvoering

      Verwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

IJspret

Hoi allemaal, vanmorgen heb ik een live gegeven in de Jenine's Mindful Art groep op facebook. Onderstaande kaart heb ik gemaakt. De gebr...