zondag 21 april 2024

Arrow Fold Card

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een nieuwe video op mijn Youtube kanaal. Deze keer laat ik zien hoe je deze Arrow Fold Card maakt. 

Voor deze kaart heb ik het designpapier van Craft O' Clock - Touch of Nostalgia gebruikt. Ook de elementen zijn van dezelfde serie.


Op onderstaande foto is de vouw goed te zien.


De video vind je op mijn Youtube kanaal, je kan je hier gratis op abonneren. Als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.



Veel plezier met het maken van deze kaart.
Fijne zondag, groetjes Renate








1 opmerking:

  1. Wat een prachtige creatie laat je weer zien, ik ga zeker je filmpje eens bekijken. Dank je wel weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...