zondag 21 april 2024

For You

Goedemorgen allemaal,

vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging. 

Zeg het met Bloemen

Hiervoor heb ik onderstaande kaart gemaakt. Het designpapier is van Craft O' Clock - 'Touch of Nostalgia. Ook de plaatjes zijn van deze serie. De bloem en strik zijn uit eigen voorraad.


Dit model heb ik filmend gemaakt in een ander thema en staat op mijn YouTube kanaal.


Je kan je gratis abonneren op mijn YouTube kanaal. Druk ook even op het belletje, dan krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt


Op het blog van KIC mag je je bloemen kaarten <  hier  > uploaden. Zo kan je meedoen voor de prijsjes.

Fijne zondag,
groetjes Renate




2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart in een favoriet model van mij, hihi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...