woensdag 27 maart 2024

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal,

vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te maken met een mooi effect.

Dit is mijn uitwerking geworden, heb het designpapier gebruikt van Stamperia - Brocante


 Dit is een mooie vouwkaart, de eerst vouw valt naar achteren de tweede vouw komt naar voren/boven. In een video leg ik alles uit.


Het eerste paneeltje heeft een pocket gekregen, hierin heb ik 2 kaartjes uit het designpapier in gestoken.


Het midden paneeltje kreeg een stempel met een paar mooie papieren bloemen.



Op het derde paneeltje heb ik een strikje en die-cuts van deze serie verwerkt.


Hier vind je de video op mijn YouTube kanaal.





Je kunt je gratis abonneren op mijn kanaal, als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.
Ook als je ziet dat er een video gepland staat kan je deze melding aanzetten.

Dit was mijn kaart voor vandaag, fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Renate






6 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...