zondag 10 maart 2024

On This special Day

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een verjaardagskaart om te laten zien. Hiervoor het mooie designpapier van Craft O' Clock - Felicia gebruikt.

Ik had een setje van Elly gekregen, tis schitterend designpapier. Heel blij mee.



binnenin heb ik panelen gemaakt. 


Deze kaart heb ik filmend gemaakt. Hierin laat ik zien hoe je deze panelen binnenin de kaart maakt.




Je kunt je gratis abonneren op mijn YouTube kanaal, als je ook het het belletje klikt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.



Fijne zondag
Groetjes Renate





 

5 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...