zondag 3 maart 2024

Babykaarten

 Hoi allemaal,

vandaag weer een nieuwe video op mijn YouTubekanaal. 

Onderstaande kaart heb ik filmend opgenomen. De maten staan onder de video bij de omschrijving.


De is de eerste omslag


Bij de tweede omslag heb ik rechts een pocket gemaakt. Hier een aantal kaartjes in gedaan.


Dit is de derde omslag.


Ook heb ik deze kaart in een jongens versie gemaakt. Heb voor beiden het designpapier van Craft O' Clock gebruikt.



Onderstaande is de eerste omslag


Ook bij de tweede omslag weer een pocket gemaakt, hierin wat labeltjes gedaan.


En de derde omslag


Dit is de link naar mijn YouTube kanaal, je kan je gratis abonneren op mijn kanaal. Dan krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.

Veel plezier met de video!
Fijne dag,
groetjes Renate



Deze kaarten doen mee met de volgende uitdagingen:

De allerhande doos (fb) - geboortekaart - eind maart














10 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Heb net een babykaart nodig, en ik heb dat papier ook liggen. Dank voor de inspiratie / voorbeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG!!!!
    mooi als je iets speciaals wilt geven.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw dat is meer een boek dan een kaart! Wat geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, tis iets meer dan een kaart. Dat is zo.

      Verwijderen
  4. Echt prachtig Renate. Het papier leent zich hier ook zo goed voor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n mooie kaartjes met prachtige plaatjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...