maandag 3 juli 2023

Online workshops

Elke maand geef ik een online workshop.

Je gaat aan de slag met je eigen materiaal. Welke dat zijn vertel ik je en in een besloten facebookgroep (om mee te doen heb je een facebookaccount nodig)

De kosten van deze workshops bedragen € 5.00 
Zodra je betaling is gezien krijg je een uitnodiging voor de besloten facebookgroep, hierin vind je alle informatie onder het kopje uitgelicht.

De workshop blijft in de groep staan zolang facebook het toelaat.
Heb je belangstelling in een workshop, stuur me dan een emailtje naar renatekaarten@gmail.com

Zie je een workshop dan kan je altijd instromen. De lives staan onder het kopje uitgelicht in de besloten facebookgroep

De workshops zijn persoonsgebonden, het is niet toegestaan om anderen hier gebruik van te laten maken
Annuleren is niet mogelijk als je in de besloten groep bent toegelaten
Op alle workshops rusten rechten van intellectuele eigendommen
Het is niet toegestaan om zonder voorafgaande toestemming workshops of delen hiervan, afbeeldingen of teksten te delen of te gebruikten voor andere doelen

Workshop #9








Workshop #8







Workshop zomerproject







Workshop #6








Workshop #5








Workshop #4







Workshop #3







Workshop #2







Workshop #1









1 opmerking:

  1. Ze zijn geweldig Renate, ik loop nog wat achter..
    Vanavond een verjaardag van mijn vriendin en ze krijgt het kastje met de album van mij, met in de lade een kadobon.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...