woensdag 20 september 2023

Online workshop #8 Uitklapalbum

 Hoi allemaal,


De 8ste workshop komt er weer aan. Deze keer is het een uitklapalbum geworden. met pockets en flapjes, je kan hier veel foto's is kwijt.

Deze live geef ik in een besloten facebookgroep op donderdag 21 september vanaf 10.00 uur.




Dit album kan je zowel links als rechts helemaal uitklappen. Er kunnen 10 pockets in waar je foto's in kan doen. Ook is er ruimte om foto's op de pagina's te plakken.








Je gaat aan de slag met je eigen materialen. Welke dat zijn vertel ik je in de besloten facebookgroep (om mee te doen ben je een Facebookaccount nodig) 

De kosten van deze workshop bedragen € 5.00.
Zodra je betaling is gezien krijg je een uitnodiging voor de besloten facebookgroep, hierin vind je alle informatie. 

De workshop blijft in de groep staan zolang Facebook het toelaat. 
Heb je belangstelling, stuur dan een mailtje naar renatekaarten@gmail.com

Als je niet gelijk mee kan doen deze dag, is dag niet erg. De workshop/video blijft in deze groep staan, zodat je deze ook later, op je eigen tempo kunt maken.

Tot snel, groetjes Renate









2 opmerkingen:

  1. Deze uitvoering is echt prachtig Renate...ik ga zodra ik kan het zo snel mogelijk maken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Fullness of Life

Goedemorgen allemaal, vandaag heb ik een vouwkaart om te laten zien. Het designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Dit is een ...