vrijdag 6 januari 2023

The Most Wonderful Wishes!

 Goedemorgen allemaal,

vandaag is mijn schoonmoeder jarig. Voor haar maakte ik deze kaart.


Het designpapier is van ScrapAndMe - Sapphire Days. 

Voorop heb ik een bloementoef gemaakt, deze komt leuk uit. Deze hangt er een beetje tussenin. 


De vlinders en bloemetjes heb ik aangezet met de Wink of Stella, dit geeft een mooie subtiel glittertje. Dit is moeilijk te vangen op de foto. 




Dit was mijn kaart voor vandaag. 
Fijne dag allemaal!
Groetjes Renate

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:




4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Renate en wat 'n leuk model! Schitterend DP is dit hè, heb 't zelf ook.
    Mooie dag vandaag en alvast een goed weekend.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je schoonmoeder en wat krijgt ze een mooie kaart!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...