dinsdag 13 december 2022

Cadeautjes - bloghop

 Goedenavond,

vanavond was bij hobbyshop Veldmaat de Samen Creatief #32, deze keer bedacht door Miranda. Een super leuk project.

Als het goed is kom je bij het blog van Francis vandaan.

Dit is mijn bijdrage geworden, ik heb het mooie designpapier van Joy!Crafts - Nature at home gebruikt. Dit designpapier staat onder in dit bericht gelinkt naar de webshop.


Het cardstock dat ik bij dit designpapier heb gebruikt is van CraftEmotions - Kobaltblauw, het doosje is verder versiert met het meesje uit de papierset, een pionsettia en een strikje.


Hop van DT naar DT, laat bij iedereen een berichtje achter. Vanuit hier kun je door naar het blog van Amber. Laat ook daar een berichtje achter. 


 Zo maak je kans op een shop tegoed van 10 euro.

Veel plezier en succes!
Groetjes Renate

Hieronder heb ik nog een paar producten naar de webshop gelinkt welke ik heb gebruikt.










20 opmerkingen:

  1. Prachtige kado doosje Renate.
    Wat een mooie materialen heb je gebruikt, top.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Renate wat vind ik deze blauwe creatie toch top.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie is het geworden met dat mooie papier en leuke details. Gewoon leuk om zoiets te moegen ontvangen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze ook al zo mooi ook kwa kleuren was gezellig om even voorbij te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt en heel mooi opgepimpt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook in deze kleuren is het een prachtig geheel Renate....wat MOOI gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt. Het is zo een heel leuk cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Renate !!! Groetjes Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi dat het vogeltje terugkomt op de deksel 🤗

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...