zondag 14 augustus 2022

Uitwerking Samen Creatief #28 Sunshine

Goedemorgen,

jullie hadden nog een blogpost van mij tegoed over de uitwerking van de Samen Creatief #28. Deze heb ik afgelopen dinsdag live op de pagina van hobbyshop Veldmaat gegeven. 

Dit is mijn uitwerking geworden


Hierbij is het mooie designpapier van Maja Design - Everyday Life gebruikt, samen met een knipvel van Scrapboys, hieronder heb ik het paperpad gelinkt waar het knipvel in zit. Op de bij en in de harten van de zonnebloemen heb ik Glossy Accents gebruikt voor een mooi glazend effect. Ook heb ik nog Nuvo Drops - Englisch Mustard gebruikt. 


Op ons Youtube kanaal vind je de video



Ook kun je nog meedoen met onze bloghop, dit kan tot en met dinsdag 16 augustus. Je begint op ons blog van hobbyshop Veldmaat en hopt zo door naar alle DT-leden. Laat bij iedereen een reactie achter, ook op het blog van Veldmaat, zo doe je mee voor het mooie shop tegoed van 10 euro.

Je gemaakte creatie mag je achter laten in onze groep op Facebook in het daarvoor bestemde album. Deze vind je HIER

Veel succes met het maken van deze creatie, we zien die van jullie graag tegemoed.
De gebruikte artikel staan hieronder nog gelinkt naar de webshop.
Fijne zonnige dag allemaal,
groetjes Renate


   











 

1 opmerking:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Window Shutter Card in cm

Goedemorgen allemaal, ik heb weer een nieuwe video op mijn Youtube kanaal gezet. Deze keer een Window Shutter Card in centimeters. Veel van ...