vrijdag 12 augustus 2022

Circus

Goedemorgen allemaal,

vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien. Ditmaal heb ik de super mooie stansmal van Studio Light - Card Shape uit de Vintage Treasures serie gebruikt

De mal heb ik 1x helemaal uitgestanst uit zwart cardstock en 1x het stukje met de raderen, op ongeveer 9 cm cardstock. Zo stans je een stukje van de inkeping van de mal mee en kun je deze precies goed neerleggen zodat je de raderen op de goede plek krijgt.

Hierbij het designpapier van Studio Light - Vintage Treasures en het die cut block Vintage Treasures, dit zijn uitdrukkers.


Voor de matlaag heb ik de kleur cardstock Mahonie Bruin van Craft Emotions gebruikt. Hierop het designpapier van SL. 
De eerste rechter rillijn is een dalvouw, de andere vouwlijn is een bergvouw. Als de kaart zo gevouwen is blijft deze goed staan. En heb je je swingkaart.


De beide kanten van het swing gedeelte is heb beplakt en deze versiert met de elementen uit het die cut block. Er zit echt heel veel in, met diverse thema's. 
Het zwart heb in nog bewerkt met gesso van Cadence, deze is dezelfde kleur als de matlaag.

Alle gebruikte materialen staan hieronder gelinkt naar de webshop. 
Fijne dag allemaal,
groetjes Renate










 

2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...