dinsdag 14 december 2021

Cosy Christmas

 Goedemorgen,

vandaag laat ik jullie een winterkaart zien, deze heb ik gemaakt met het mooie designpapier van StudioLight - Cozy Christmas. 

Hierbij heb ik de Center Step cardshape mal van Studio Light als basis genomen. 


In het Winy Block zitten vellen met elementen, dit zijn uitdrukkers.


De gnome en arreslee heb ik op het trappetje er achter geplakt. 



Aan de linkerkant kadootjes en een kerstbel.


Ook de achterkant is beplakt met het mooie designpapier.
De basis is kraft, deze gemat met wit cardstock. Daarop het designpapier, dit afgewerkt met gesso.

Fijne dag allemaal,
groetjes Renate

2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...