zondag 26 december 2021

Kubus kaart

 Vandaag de 3de reminder op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges, het thema is Alles Mag.

Ik heb een kubuskaart gemaakt. Het patroon heb ik van Pinterest.

Dit is mijn bijdrage


Ik heb het designpapier van Craft 'O Clock gebruikt







Ik heb een nieuwe kubus kaart (kerst) filmend opgenomen. Deze vind je op mijn YouTube kanaal. 
Om mee te doen kun je het volgende alvast klaar leggen:

cardstock:
hoogte x breedte
1x  18 x 19 cm
3x   13.5 x 19 cm
2x   9 x 19 cm
2x   4.5 x 19 cm

2x   1 x 6 cm

matlaag (of designpapier als je geen matlaag gebruikt)
hoogte x breedte
4x   17.5 x 4 cm
8x   13 x 4 cm
4x   8.5 x 4 cm
10x   4 x 4 cm

designpapier (alleen als je de matlaag gaat gebruiken)
hoogte x breedte
4x   17 x 3.5 cm
8x   12.5 x 3.5 cm
4x   8 x 3.5 cm
10x   3.5 x 3.5 cm

spulletjes om te versieren.




Je kan nog tot 1 januari 18.00 uur meedoen met de KIC uitdaging, je mag je creatie < hier > linken.

Fijne 2de kerstdag allemaal.




4 opmerkingen:

  1. Wat een hoop werk zit hierin maar zo mooi! Dat komt natuurlijk ook door het prachtige papier!
    Fijne dag! Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, Idd het designpapier doet het hem ook. Is van Craft 'O Clock

      Verwijderen
  2. Een prachtige creatie Renate. Het filmpje is ook goed gelukt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Presentjes DT-dag Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal, Gister hadden wij onze 2de DT-dag van Kaartjes Inspiratie Challenges. We kwamen bij elkaar op het werk van Astrid, daar hebben...