maandag 11 oktober 2021

Van Harte

 Goedemorgen allemaal,

vandaag laat ik een tag zien die ik gemaakt heb van de DDBD-mal Wendy.

Deze zat samen met de Van Harte mal van Marianne Design in mijn DT-pakket


Ik heb er een schudgedeelte in gemaakt. Het designpapier is van Studio Light - mixed paper pad nr 8.


De bloemenmal van Craft Emotions heb ik een keer uit cardstock en uit designpapier uitgestanst. 


Langs het schudgedeelte een parellijntje geplakt.


Hier en daar palletjes geplakt en de elementen uit het paper pad gebruikt.


Achter de Van Harte mal heb ik een cirkel van 11.5 cm gestanst. Zo komt deze mal mooier uit.

Fijne maandag!
Groetjes Renate

7 opmerkingen:

  1. Wow een prachtige kaart Renate. Het papier is ook erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg mooi Renate en met het schuldgedeelte super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat mooi! En zo leuk dat schudgedeelte.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart het schudgedeelte is een supermooi detail. Leuk model en een geweldige afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!!
    Prachtig met het schud gedeelte.
    De kleuren combinatie vind ik erg mooi.
    Heel leuk gedaan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart. EN wat een bof, dit in je DT pakket te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kleuren combi is top, zo springt je kaart er nog meer uit.
    XX

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...