dinsdag 19 oktober 2021

Happy Birthday

 Vandaag is onze zoon jarig, voor hem maakte ik deze kaart. 

Ik heb het mooie Floral Melody designpapier van Joy!Crafts gebruikt.

Ook dit patroon vond ik weer op internet.


De stempels - muziek in de lucht en maskstencil zijn ook van Joy!Crafts


Het designpapier iets opgevrolijkt met memento inkt - Dandelion


De stempels heb ik uitgeknipt en opgeplakt.


Het embossing gedeelte heb ik beïnkt met de zwarte Memento



Ik heb de embossingfolder Happy Birthday gebruikt, is al een oudje.

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

2sisterontheblog - mannenkaart - eind oktober

Knutsels en Kadootjes - meer vouwen - 22 oktober 23.59 uur

Scrapping4funChallenges - AG - 29 oktober






12 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart met veel leuke details erop. Je zoon zal er blij mee zijn. Nog van harte gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart voor je zoon. Gefeliciteerd met hem.
    Je zou ook nog mee kunnen doen bij Knutsels en Kadootjes. Daar vragen we meer vouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ik heb de kaart mee laten bij Knutsels en Kadootjes. Dank je voor de tip!

      Verwijderen
  3. Geweldig mooie kaart en gefeliciteerd met je zoon.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart voor je zoon, nog van harte gefeliciteerd!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele leuke kaart voor je jarige zoon gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful Masculine card! Congrats to your sons birthday!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
    https://rachellescreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    របៀបលេង Football Online

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Display Card

Goedemorgen allemaal, Deze dag heb ik een display kaart om te laten zien. Veel rillijnen en een paar snijlijnen. Vind dit mooie kaarten om t...