donderdag 17 september 2020

Samen creatief (bezig zijn)

 Dinsdagavond was op de pagina van Hobbyshop Veldmaat een Samen Creatief #5.

Daarbij kreeg je hits om een project te maken. 

Ik had hiervoor een pakketje besteld. 

Dit is mijn uitwerking geworden.


Een doosje met 4 mini albums erin. In elk album zitten 5 pagina's.
Heb 1 boekje gepimpt, niet al te dik. 


Voorkant






Ik heb hiervoor het papierblokjes van Maja Design, Miles Apart en Denim & Girls gebruikt.

Dank je wel dames, voor de gezellige avond.


Deze creatie doet mee met de volgende uitdagingen:

Hobbyshop Veldmaat - project - tot 23 september

Crafty Creations Challenges - AG - tot 5 oktober



8 opmerkingen:

  1. Wow dat ziet er prachtig uit.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nicolette. Was leuk om te maken.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Zo dat ziet er gaaf uit!!
    Ik ben je meteen gaan volgen en je blog op mijn blog gezet!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diana. Leuk dat je mijn volger bent geworden! Veel kijkplezier.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  3. Wauw wat is het mooi geworden Renate.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Elly. Was leuk om een te doen.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  4. Renate dat papier is ook erg mooi en dan komt het allemaal goed uit, top gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...