zondag 13 september 2020

Hey Man Happy Birthday

 Vanmorgen heb ik met de live van Josje meegedaan.

Zij deed de sketch van Angela's hobbycorner.

Dit is mijn uitwerking geworden.





De volgende materialen heb ik hier voor gebruikt:

Wit cardstock

plakparels , zilver





Deze kaart doet met de volgende uitdagingen mee:

Creatief met Angela's Hobbycorner - sketch - 30 september

2 sisters on the blog - schoenen - 30 september

Ally's Angels - AG - 9 oktober

Scrapping4funChallenges - AG - 24 september 23.59 uur





7 opmerkingen:

  1. Wat een super gave kaart Renate.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een stoere mannenkaart. En een leuk plaatje heb je gebruikt. Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, wat een originele uitdaging.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  3. Hij is echt heel mooi! Ik heb deze gemist..mis vaker wat van fb, heb hem wel opgeslagen, kijken of sommige dingen me nog gaan lukken deze maand.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly. Je kan ook niet alles bijhouden. Het is tegenwoordign wel heel veel waar je aan mee kunt doen.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  4. Wat een gave kaart, het plaatje en papier is ook zo leuk!
    dank je wel voor je deelname deze maand.
    groetjes Caroline DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...