Deze kaart heb ik voor mijn tante gemaakt,
zij hoopt deze maand 80 jaar te worden.
Er loopt deze maand een uitdaging op bij Hobbyshop Veldmaat
met onderstaande sketch
Hoi allemaal, ik was nog een trouwkaart nodig. De zoon van mijn vriendin gaat trouwen, dan vindt ik het leuk om een kaartje voor het bruid...
Hele mooie kaart Renate. Daar zal ze vast en zeker heel blij mee zijn.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elly