Super lief vlaggetje Renate.Groetjes Elly
Hallo allemaal,Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.Erg leuk om te lezen.Groetjes Renate
Hoi allemaal, ik was nog een trouwkaart nodig. De zoon van mijn vriendin gaat trouwen, dan vindt ik het leuk om een kaartje voor het bruid...
Super lief vlaggetje Renate.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elly