zondag 30 september 2018

Gebroken bovenarm

Lieve allemaal,

Ik heb even een niet zo'n leuk berichtje.
Ik heb een ongelukje met mijn fiets gehad.
Ben hard op m'n rechterarm terecht gekomen.

Nu zit er een breuk in mijn rechter boven arm, net bij de aanhechting naar de schouder.
Hoe m'n elleboog er uitziet konden ze nog niet zien op de foto, hier zit een bloeduitstorting en heb er 2 hechtingen in.

Nu dan 2 weken volledige rust houden. Het is allemaal heel pijnlijk, ondanks de pijn medicatie.

Van mij nu, jammer genoeg, even geen creaties. 

Groetjes Renate

5 opmerkingen:

  1. Oohh Renate, wat een pech!
    Hoop dat het je snel opknapt.
    Heel veel beterschap, zorg goed voor jezelf.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Renate wat naar en vervelend. Ik hoop dat het meevalt met de pijn en ik wens je een spoedig herstel!
    Hopelijk is het met je elleboog verder okee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's helemaal niet leuk voor je. Hopelijk heb je niet teveel pijn! Spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend zeg. Heel veel stekte en beterschap gewenst.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hope you are feeling well soon!
    Please rest your arm and take care!
    Big Hugs
    Rachelle

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Display Card

Goedemorgen allemaal, Deze dag heb ik een display kaart om te laten zien. Veel rillijnen en een paar snijlijnen. Vind dit mooie kaarten om t...