vrijdag 28 september 2018

Fijne verjaardag

Voor mijn tante, die volgende maand jarig is, maakte ik deze kaart.
Zij houd van vintage kaarten. 

Dit is tevens mijn dt kaart voor # 125 van Scrapping4fun.
Het thema is Anything Goes.

Je mag < hier > je creatie uploaden.



De sponsor van deze challenge is Scrapping4funshop.

De volgende materialen heb ik hier voor gebruikt:

Het mooie patroon voor deze kaart heb ik van het Joy!Crafts blog.
En kun je  < hier > vinden.

Blauw en roze cardstock
Lint
Pareltjes








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...