zondag 13 oktober 2024

Heerlijk Herfst

Goedemorgen,

vandaag een herfstkaart van mijn hand. Dit model zag ik bij Iced Image - Slit Z Fold Card. Het designpapier van Craft O' Clock

Tevens is dit mijn reminderkaart voor Kaartjes Inspiratie Challenges, hier vragen we een kaart met herfstkleuren naar aanleiding van een moodboard.



Deze kaart is 18 cm hoog x 26 cm breed. Rillen op 6.5 cm tot 11.5 cm. Rillen op 13 cm helemaal, rillen op 19.5 cm vanaf 11.5 cm

Snijden op de 11.5 cm lijn tussen de rillijnen 6.5 en 19.5 cm (snijlijn is 13 cm)


Je mag je kaart <  hier  >  achterlaten op ons blog of in onze facebookgroep in het daarvoor bestemde album.

Veel succes!

Fijne dag, groetjes Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Heerlijk Herfst

Goedemorgen, vandaag een herfstkaart van mijn hand. Dit model zag ik bij Iced Image - Slit Z Fold Card. Het designpapier van Craft O' Cl...