maandag 7 oktober 2024

Have A Lovely Winter Day

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een winterkaart om te laten zien. Dit model gaf ik eerder al in een live in de Jenine's Mindfull Art groep op facebook. Deze kaart is groter, heb de maten aangepast op de maten van de plaatjes binnen in de kaart.


Het mooie designpapier komt uit het Design paper pad. Ook de plaatjes aan de binnenzijde komen uit dit papierblok.

Op de voorkant de snowflake circle stans verwerkt, evenals de pionsettia's en de kerstbomen. De voorkant heb ik bewerkt met een maskstencil en structuurpasta.



Aan de binnenkant de plaatjes uit het Mixed Paper Pad, de sneewpop plaatjes komen ook uit dit papierblok. Aan de binnenkant met het maskstencil van de Snowy Border gestempeld met versamark en bewerkt met embossingpoeder. 

 

Achter het pop-up gedeelte heb ik de borderrand verwerkt. Deze is gestanst uit zwart glitterkarton.

Alle gebruikte producten vinden jullie onder in dit bericht.
Dank je wel voor het langs komen op mijn blog.
Fijne dag, groetjes Renate


Gebruikte producten:

JMA-FN-DPP253 - Design Paper Pad
JMA-FN-MPP254 - Mixed Paper Pad, Vellum, Elements, Small designs & Unicolors
JMA-FN-MASK302 - Mask Starry Borders
JMA-FN-MASK303 - Mask Snowy Border
JMA-FN-CD902 - Cutting Die Snowflake Circle Frame
JMA-FN-CD903 - Cutting Die Borders & Stars
JMA-FN-CD904 - Cutting Die Poinsettia's & Ice Swirl Frame
JMA-FN-CD905 - Cutting Die Winter Trees
JMA-FN-STIC25 - Stickers English
JMA-FN-RIB15 - Organza Ribbon & Hempcord




2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Have A Lovely Winter Day

Goedemorgen allemaal, vandaag heb ik een winterkaart om te laten zien. Dit model gaf ik eerder al in een live in de Jenine's Mindfull Ar...