woensdag 7 augustus 2024

Beautiful Moments

Hoi allemaal,

vandaag weer een video op mijn Youtube kanaal. Ik kreeg de vraag voor een 3D Star Pop-up Card. Deze heb ik nu in centimeters gemaakt.

Ik heb deze gemaakt met een kerstpapiertje, zo is mijn eerste kerstkaart weer een feit. 


Je hebt nodig voor deze kaart:

Cardstock hoogte x breedte
6x   14.5 x 17 cm, dit rillen aan de lange kant op 4 - 8 - 12 - 16
1x   2.5 x 6 cm, rillen aan de lange kant op 1 - 2 - 4 - 5

Designpapier hoogte x breedte
12x   14 x 3.5 cm


De video vindt je op mijn Youtube kanaal, je kan je gratis abonneren op mijn kanaal. Druk dan ook op het belletje, zodra er dan een nieuwe video online komt krijg je een melding. Zo mis je geen video.


Veel plezier met het maken van deze kaart.

Fijne dag, groetjes Renate






 

3 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Sneak peak Snow is Falling

Goedemorgen allemaal, vandaag een sneak peak van mn kaartje Snow is Falling.  Op deze kaart heb ik het vellum verwerkt uit het Mixed paper p...