zaterdag 10 augustus 2024

Fullness of Life, Zomerproject KIC - Album van Renate

Goedemorgen allemaal,

bij Kaartjes Inspiratie Challeges loopt een zomerproject. Deze is 1 juli begonnen en loopt tot 31 augustus. Je kan de video's van deze uitdaging vinden op het blog van KIC - Zomerproject

Ook ik heb dit album gemaakt. Het gebruikte designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Het voorblad heb ik rustig gehouden, zo is de arend goed te zien.


Aan de zijkant van het album heb ik een paar elementen uit deze serie gehangen.



































Je kan nog tot 31 augustus meedoen met deze uitdaging. Je mag <  hier  > je album linken op het blog van KIC.

Ik vond het een super leuk project om te maken.

Fijne dag, groetjes Renate


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Sneak peak Snow is Falling

Goedemorgen allemaal, vandaag een sneak peak van mn kaartje Snow is Falling.  Op deze kaart heb ik het vellum verwerkt uit het Mixed paper p...