woensdag 16 oktober 2024

IJspret

Hoi allemaal,

vanmorgen heb ik een live gegeven in de Jenine's Mindful Art groep op facebook.

Onderstaande kaart heb ik gemaakt. De gebruikte JMA prodcuten vind je onderin dit bericht



De kaart is 16 cm hoog x 30.5 cm breed. In een video laat ik zien hoe ik deze kaart rilt en snijd. 







De poinsettia is gemaakt van vellum en glitterkarton. 


Het blauwe lintje (jma-fn-rib15) past precies bij het designpapier.


Met deze kaart wil ik je laten zien dat je best eens voor een andere kleur cardstock kan gaan. Ik heb voor deze kaart het cardstock van CardDeco - Sea Blue gebruikt.

Dit was mijn kaart voor vandaag, fijne dag.
Groetjes Renate


JMA-FN-DCPP251 - Elements paper pad
JMA-FN-DPP253 - Designpapier 20.3 x 20.3 cm
JMA-FN-MPP254 - Mixed paper pad 
JMA-FN-CD902 - Snowflake circle frame
JMA-FN-CD904 - Poinsettia's & Ice Swirl Frame
JMA-FN-CD905 - Winter Trees
JMA-FN-STAMP754 - Winterwensen
JMA-FN-RIB15 - Organza ribbon & Hempcord
JMA-ES-PEARL22 - Parels Antique shine










 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

IJspret

Hoi allemaal, vanmorgen heb ik een live gegeven in de Jenine's Mindful Art groep op facebook. Onderstaande kaart heb ik gemaakt. De gebr...