zondag 7 juli 2024

Box Card Handmade

Goedemorgen allemaal,

Deze keer heb ik een Box Card gemaakt, deze kaart gemaakt met de prachtige JMA - Wild and Free collectie.

Deze collectie heeft veel verschillende kleurtinten, deze keer heb ik voor blauw gekozen.


 De basis is een stuk Ivory cardstock van 27 x 27 cm.

Rechtsboven in de hoek een klein bloementoefje met lintjes gemaakt, hier ook een paar blaadjes en postzegeltjes bijgestoken.



Rechtsonder een mooie grote bloem in de hoek geplakt.



Links onderin een bloemenrand met postzegeltjes en een elementje handmade, dit is een stempeltje uit dezelfde collectie.


Deze boxkaart heb ik filmend gemaakt, hieronder vind je de video op mijn Youtube kanaal. Als je deze video's leuk vind kan je op het belletje drukken. Zo krijg je een melding als er een nieuwe video online komt.





Gebruikte producten:

JMA-WAF-DPP183 Design Paperpad - Background Designs

JMA-WAF-MPP184 Mixed Paperpad (vellum) Die-cuts block

JMA-WAF-DCPP181 Die-Cut Paperpad - Paper Elements

JMA-WAF-SCD82 Stamp & Cutting Die - ATC & Stamps Stansen

JMA-WAF-CD826 Sprigs & Sprouts

JMA-RM-RIB01 Ribbon - Organza







1 opmerking:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

WereldKaartenMaakDag 2024

Hoi allemaal, vandaag, 5 oktober, is het WereldKaartenMaakDag.  Voor Kaartjes Inspiratie Challenges maakte ik deze kaart. Dit kaartmodel is ...