dinsdag 25 juni 2024

Liefs!

Goedemorgen allemaal,

Deze easelcard met waaier zag ik voorbij komen, vind dit een super leuk model. Kon het niet laten om deze ook te maken.

De bovenkant van de waaier heb ik bewerkt met de Mask stencil Wildflowers en oxide inkt. Daarna om de cm gerild en als een waaier gevouwen. Deze is alleen aan de onderkant vast geplakt.



 Op onderstaande foto kan je de bewerkte rand goed zien.






Op de rand van het hoedje van de dame heb ik een drietal plakparels geplakt, hier staat de easel tegen aan. 

Dit was mijn kaart voor vandaag, fijne dag allemaal.
Groetjes Renate



De volgende producten heb ik gebruikt:

JMA-WAF-DPP182 Paperpad 30,5x30,5cm

JMA-WAF-DPP183 Design Paperpad - Background Designs

JMA-WAF-MPP184 Mixed Paperpad (vellum) Die-cuts block

JMA-WAF-MASK282 Mask stencil Wildflowers

JMA-WAF-CD826 Sprigs & Sprouts

JMA-VD-STIC18






2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Jingle Bells

Goedemorgen allemaal, vandaag laat ik mn eerste kaart zien met de nieuwe JMA collectie - Festive Nostalgia. Een prachtige kerstcollectie, me...