zondag 25 februari 2024

Snel Beter Worden

Hallo allemaal,

vandaag start op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges een nieuwe uitdaging.

Beterschap 

We zien dan graag een project in dit thema.

Vanmorgen gaf Darline een live hiermee in de KIC groep, de live kan je terug vinden op ons Youtube kanaal: 



Ook ik heb meegedaan met deze live, hieronder vind je mijn uitwerking






Je mag je creatie met dit thema <  hier  > uploaden op het blog van KIC.
Doen jullie weer mee?
Groetjes Renate








2 opmerkingen:

  1. Oh deze heb je superleuk uitgevoerd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk en mooi geworden, ik ga het filmpje later eens bekijken. Heb het in mijn lijstje gezet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...