zondag 19 november 2023

Winter Village

Hoi allemaal,

een poosje geleden zag ik een DIY boek van SL. Met een winter village. Had niet gedacht dat het zo,n klus zou zijn om deze te maken. Maar vond het wel de moeite waard.


 Heb de plattegrond geplakt een chipboard, geeft iets meer stevigheid.

Langs de paadjes heb ik bultjes sneeuw gemaakt, verder alles bestrooid met decoratie sneeuw.



Alle ramen aan de voorkant en zijkanten zijn beplakt met ster-folie. De achterkant vrijgehouden, zo konden de lampjes aan de achterkant in de huisjes. 

Dit was mijn project voor vandaag. 

Fijne avond

Groetjes Renate

4 opmerkingen:

  1. Wow, dit is het zeker waard Renate. Wat een prachtig tafereeltje heb je gemaakt, heel sfeervol met de lichtjes.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pff dat wil ik wel geloven dat dit een boel werk was maar dan heb je ook wat. Het is een prachtig kerstdorp geworden mooi met de lichtjes!!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...