zondag 16 april 2023

KIC teamdag - project

Goedemorgen allemaal,

gister hebben we onze eerste teamdag van KIC gehad. Het was super gezellig.

Voor deze dag hebben Elly en ik een project voorbereid welke we deze dag gemaakt hebben.

We hebben een accordeon gemaakt, dit was mijn voorbeeld


Voor alle teamleden had ik een klein presentje gemaakt.
Hierin zaten 2 theezakjes, 3 mini mars en een plastic zakje met de brons materialen die nodig zijn om dit project te maken, 
zoals een ketting, slotjes, voetjes, splitpennetjes. 


Er zullen vast nog meer foto's en een blogbericht volgen. 
Voor nu even zo.

Fijne dag, groetjes Renate



5 opmerkingen:

  1. Hij is top Renate, en wat was het gezellig he met de voorbereidingen. En dan nog een geslaagde dag erachterop, op naar het volgende.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, we hebben het zeker gezellig gehad met de voorbereiding. En een super gezellige dag gehad, als bonus. Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Een prachtige accordeon en het was ook erg leuk om te maken. Dankjewel voor het leuke doosje en de gezellige dag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowwww, wat is dit mooi!!!! Ik heb je gevonden via Gerrie die haar uitwerking van dit schattige album liet zien, ik ben meteen op zoek gegaan en heb nu dus ook je you-tube plekje gevonden, Ga je zeker volgen want wat maak je leuke dingen! En dat albumpje staat op mijn T0-do lijst!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...