maandag 13 februari 2023

Love is in the Air

Goedemorgen allemaal,


Onlangs gaf Elly haar eerste workshop, ook ik heb deze gemaakt. Het is een grote kaart/klein boekje. Super leuk om te maken.

Dit patroon is een eigen ontwerp van Elly, je kun het bij haar voor een klein bedrag aanvragen.


Het designpapier is van Margaret - Romantic Moments. Aan de voorkant heb ik eigen gemaakte roosjes gebruikt. Ook deze zitten in een knipvel bij deze serie.


Dit is de binnenkant van het boekje, het designpapier komt hier schitterend uit.


Achter de flapjes zit nog een klein boekje.



Dit is de achterkant, deze heb ik ook beplakt. Vind dat altijd wel mooi staan.



Hier nog een foto van het kaartje, boekje en tag. 


Dit was super leuk om te maken. 

Dit was mijn creatie welke ik graag wilde laten zien vandaag.

Morgen komt mn 2de workshop online. Hieronder een kleine sneakpeak.




Tot morgen!
Groetjes Renate








 

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie Renate. Wat een mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt prachtig Renate, mooi uitgewerkt, eigen gemaakte bloemetjes ik hou ervan. Vlgs mij heb ik dit dsp afgelopen zaterdag ook gekocht.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...