vrijdag 21 oktober 2022

Happy New Year!

Goedemorgen, vandaag mag ik jullie een kaart laten zien. 

Ik heb deze keer een pop-up pilarenkaart. Het designpapier is van Craft&You Sprinkled with Snow. Super mooi designpapier.


Tussen de pilaren heb ik mika geplakt, hierop het designpapier. Zo staat de kaart steviger. Het designpapier heb ik met de contouren meegeknipt, zo is het tafereeltje opgebouwd.
De kerstboompjes achter de auto zijn uit een mooie Sizzix stansenset.




Alle gebruikte materialen staan onderin dit bericht gelinkt naar de webshop, door op de foto te klikken kom je in de webshop bij het desbetreffende artikel.

Dit is wat ik jullie vandaag wilde laten zien.
Fijne dag, groetjes Renate

 
   


 

2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...