zaterdag 4 juni 2022

Reminder juni uitdaging hobbyshop Veldmaat

Goedemorgen,  

vandaag laat ik jullie de 1ste reminder van de huidige uitdaging bij hobbyshop Veldmaat zien. We willen graag 2 of meer cirkels op jullie kaart zien. En graag minimaal 2 producten verkrijgbaar in de webshop.

Dit is mijn bijdrage geworden:


Hierbij heb ik het mooie designpapier van Maja Design - Everyday Life gebruikt. Ook het achtergrond papier is van Maja Design - Shades of Everyday - Rose. De bloemen zijn het een extra knipvel - Everyday Life - Outdoors 2 cut out


De cirkels heb ik geponst met cirkelponsen. Onder de bloemen nog een sutkje hempcord verwerkt. 

Je mag je bijdrage <  hier  > linken op het blog van hobbyshop Veldmaat.

Veel succes met deze uitdaging.
Fijne dag
Groetjes Renate

 

2 opmerkingen:

  1. Je kaart is echt superleuk geworden, en met mooi papier. De mijne is ook af, nog even inplannen, dacht ah cirkels een makkie, maar toch was het even nadenken nog.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly. Het ging mij al net zo af, moest wel even denken hoe ik dit zou doen.
      Maar het is ons weer gelukt.
      Groetjes Renate

      Verwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...