maandag 4 januari 2021

Lady in Red

 Goedemorgen allemaal,

Ik heb een paar jaar met het designteam van 

Scrapping4funChallenges meegedaan.

Daar is elk jaar een uitdaging voor designteam leden en gastdesingers.

De opdracht voor de designers is om gebruikt te maken van een kleurenpalet met als twist, een sentiment met je favoriete lied/song.

Ik heb gekozen voor: Lady in Red van Chris De Burgh.

Erg leuk, je kan van 4 t/m 6 januari < hier > stemmen op mijn bijdrage.




Dit is het kleurenpalet voor deze uitdaging:


De volgende materialen heb ik gebruikt:

Wit en bordeau rood cardstock
Sisal
Satijnlint










Dank jullie wel voor je stem!

Groetjes Renate








16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Renate, ik zal eens gaan stemmen.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geslaagd, leuk kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Renate!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart!
    Ik ga voor je stemmen.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in deze kleurtjes Renate....wat een leuk model heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Ik heb een DDBDmal gebruikt
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  7. Prachtige kaart Renate en mooie materialen heb je gebruikt.
    Toi toi toi.
    Veel liefs Bianca XX
    Bianca's Scrapcards

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...