zondag 4 oktober 2020

KIC uitdaging #146 Herfst / Halloween

 Vandaag is op het Kaartjes Inspiratie Challeges Blog 

een nieuwe uitdaging gestart.

Herfst / Halloween


Je mag meedoen met 2 kaartjes, dit kan tot 31 oktober 18.00 uur
Je mag  < hier >  je kaart achter laten.

Zelf had ik van de week nog een paar toppertjes

Winnaar bij 2sistersontheblog met deze kaart 
en mag ik gastdesiger zijn

en mag ik gastdesigner zijn

En Feantured creations bij Scrapping4FunChallenges
ook daar mag ik gastdesigner zijn.

Dat waren mijn toppertjes van deze week.
Blij mee.

En nog een nagekomen top 3 bij Crafty Friends Challenges


Groetjes Renate







5 opmerkingen:

  1. Jij had een goed week Renate, Leuk dat je 3x gd mag zijn. gefeliciteerd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja ik viel wel in de prijzen afgelopen weken, het resultaat van mijn knutsel vakantie. LOL
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Wow, je bent goed in de prijzen gevallen haha. Dat wordt doorwerken de komende weken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate,
    Het herfstthema ligt me niet echt maar het is toch gelukt om een bijdrage te maken.
    Gefeliciteerd met je toppertjes,zijn prachtige kaarten.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje.
    Lieve groetjes, Wilma x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijzen, kan ook niet anders want al jou creaties zijn prachtig.
    Liefs Bianca XX

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...