Vandaag een mannenkaart, deze heb ik gemaakt voor
de vriendlief van onze dochter.
De volgende materialen heb ik hier voor gebruikt:
Wit cardstock


Hoi allemaal, ik was nog een trouwkaart nodig. De zoon van mijn vriendin gaat trouwen, dan vindt ik het leuk om een kaartje voor het bruid...
Ik vind het een superkaartje!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elly
Een heel leuk model Renate, ik maakte deze vorig jaar als kerstkaart herinner ik me nog.
BeantwoordenVerwijderenDankjewel voor je lieve reactie op mijn blogje,
Lieve groetjes, Wilma xx
Superleuke kaart.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nicolette