vrijdag 2 augustus 2019

Fijne verjaardag

Vandaag start op het Scrapping4Fun Challenge Blog uitdaging # 146.
Anything Goes + Stitching.

De sponsor van deze uitdaging is Ericraft.
Deze heeft ook de digi die ik gebruikt heb gesponserd.

Je mag < hier > je creatie uploaden

Onderstaande is mijn bijdrage



1 opmerking:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Trouwkaart - Craft O Clock

 Hoi allemaal,  ik was nog een trouwkaart nodig. De zoon van mijn vriendin gaat trouwen, dan vindt ik het leuk om een kaartje voor het bruid...