zondag 6 januari 2019

Gefeliciteerd (2)

Vandaag start in de Facebook groep van Kaartjes Inspiratie Challenges Blog
een nieuwe challenge: Alles Mag.
Deze challenge loopt tot 2 februari 23.00 uur

Dat moet niet moeilijk zijn. Je mag met 2 creaties meedoen.
< hier > mag je je creatie uploaden

Onderstaande is mijn creatie.
Dit model is naar een live in de Noor!Design groep.
Het is een erg leuk model, heb er al meerderen van gemaakt.
Deze kaart is voor mijn tante, zij is eind deze maand jarig.


De volgende materialen heb ik gebruikt:

Wit en groen cardstock
Joy!Crafts Secret Garden
Plaatje is van Syta van Gelderen
Vintage Flourishes 6003/0082
Vintage Flourishes Flowers 6003/0065
Joy!Crafts Branch Leaves 6002/0939
Pearl Ribbon 6002/1177
Bella Lulu Handlettering 3002/0101

4 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...