dinsdag 26 juni 2018

Merry Christmas

Vandaag start challenge #32 op
The Holly and Ivy Christmas Challenge.
Het thema is Anything Goes
Je mag hier je creatie plaatsen.

Deze keer heb ik een Pull Up kaart gemaakt.
Het is een erg leuk model en simpel om te maken.

De beschrijvingen en filmpjes zijn op Pinterest en TouTube te vinden.





De volgende materialen heb ik hiervoor gebruikt:

Kraft
Wit cardstock




Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

52weekstochristmas - elke donderdag een kerstkaart

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart, heel tof modelletje!
    Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging op het 52WTC blog.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit model ken ik helemaal niet !
    Wel heel gaaf!!!!
    Leuk dat je weer van de partij was deze week !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...