vrijdag 10 mei 2024

Especially for You

Goedemorgen allemaal,

bij de Twee Zussen was ik de gelukkige en won de uitdaging van maart. Daar mocht ik nu gastdesigner zijn.

De uitdaging is een kleurenpalet: groen - geel - bruin.

Ik hoefde niet lang na te denken, kijkend in mn kast kwam ik dit mooie designpapier van ScrapAndMe - Sunflowers tegen.

Dit is mijn reminder kaart geworden.




Je kan nog meedoen met deze uitdaging tot het einde van deze maand. Je mag je kaart uploaden op het blog van de Twee Zussen

Veel succes!
Groetjes Renate






 

5 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart voor ons blog gemaakt Renate!
    Leuk dat je GD wilde zijn, dank je wel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline en graag gedaan.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Een prachtige kaart Renate.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Fleeting Moment

Goedemorgen allemaal, Gister heb ik een live gegeven in de Kaartjes Inspiratie Challeges groep op facebook. Met het thema voor de nieuwe uit...