zondag 24 december 2023

Fijne Kerstdagen

Goedemorgen allemaal,

op deze eerste kerstdag heb ik een speciale kerstkaart om te laten zien.

Deze heb ik gemaakt voor Elly, al jaren zijn we hobbydinnen. Super leuk om dan voor een speciaal persoon een speciale kaart te maken.


 Het designpapier is van Craft 'O Clock - Christmas Treasure. Deze is gemat op roze spiegelkarton.


Ook de leuke plaatjes zijn uit dezelfde serie.


Als je de eerst paneeltjes omslaat zie je deze voorstelling.


Dit is te zien bij de tweede omslag, hier heb ik een pocket op gemaakt en kleine tags erin gemaakt.


Dit is de laatste omslag, hier ronde plaatjes op verwerkt.


Als je de kaart neerzet zie je hoe het in elkaar zit. Vond dit een prachtig model, leende zich goed voor het designpapier.

Wens iedereen hele fijne feestdagen!
Groetjes Renate











2 opmerkingen:

  1. Echt een prachtige kaart heb je gemaakt. Zulk mooi papier ook.
    Fijne dagen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een hele mooie kaart Renate, super bedankt! Ben er blij mee, maar ook voor de prachtige kado's die ik van je gehad had...we zeiden nog we doen normaal he, maar nee jij stopte er vanalles in. Ik zal er zeker mee aan de slag gaan en dat ga jij altijd als eerste zien. Hele mooie dagen toegewenst voor jouw en je gezin. XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...