zondag 11 september 2022

I Wish You A Great Birthday

Hieperdepiep hoera,

vandaag is teammaatje Elly jarig. Elly hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, wens je een hele fijne dag! 

Voor haar maakte ik dit project. Elly heeft het inmiddels ontvangen. Op de achtergrond de cadeautjes die ik er bij heb gedaan.

Hiervoor het ik het designpapapier van Stamperia - Shabby Rose gebruikt, de vlinder heb ik bewerkt met Glossy Accents


 

Op de voorkant zijn rolroosjes verwerkt. Op de rechterfoto is de glossy gebruikt op de vlinder.
Het hello stansje zit ook in de set op de achtergrond.



 Binnenin zet een mini tijdschrifthouder, mal van DDBD, met pockets. 


De pockets kun je eruit draaien, in de pockets zitten labels. 


Elke pocket en label is gepimpt.

Het zijpaneeltje is versiert met lintjes.



Als cadeautje heb ik deze 2 Sizzix mallen erbij gedaan, denk dat Elly hier wel wat mee kan. 


Dit is wat ik jullie wilde laten zien, fijne dag allemaal.
Groetjes Renate







 

10 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIGE creatie heb je voor Elly gemaakt Renate!
    Daar gaat ze heel erg blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakte je een prachtige creatie Renate, voor Elly. Dat geloof ik graag dat ze er blij mee was, zo helemaal in haar straatje! Erg mooi gedaan.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gemaakt Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super mooi!!! Echt geweldig, ben er zeer blij mee!!! Leuke is dat ik deze ook weleens gemaakt heb jaren geleden en nu mag ik hem ontvangen, zoveel op te zien, echt genieten hoor deze creatie, hij komt bij de rest te staan, kan ik hem altijd goed bewonderen.
    Ook de kado's (wat te gek is) zijn prachtig samen met de lekkere repen chocolade.
    Groetjes Elly en erg bedankt XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, fijn dat je er blij mee bent. Geniet van de kado's en de chocolade.

      Verwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Fullness of Life

Goedemorgen allemaal, vandaag heb ik een vouwkaart om te laten zien. Het designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Dit is een ...