dinsdag 10 mei 2022

Het is een meisje

Goedenavond allemaal,

vandaag de bloghop van de Samen Creatief #25, van hobbyshop Veldmaat. Als het goed is kom je bij het blog van Francis vandaan.  

Rikie gaf vanavond deze live, dit is mijn uitwerking geworden. Deze creatie heb ik gemaakt voor mijn neef en zijn vriendin, zij zijn zwanger van een meisje/dochter.


Ik heb het mooie design papier en extra set van Craft O' Clock - Hello Little Girl gebruikt. 


Dit is mijn sneakpeak, welke je op heb blog van hobbyshop Veldmaat kan vinden. Deze elementen heb ik vast gezet met kleine druppeltjes lijm uit het lijmpistool. 


Boven langs heb ik een slingertje en ballonnetjes geplakt, ook de dromenvanger zit in de extra set. De stempel komt uit mijn eigen collectie.


De achterkant heb ik ook beplakt voor een mooiere afwerking.



Hop van DT naar DT, laat bij iedereen een berichtje achter. Ook in dit bericht, zo doe je mee voor de prijs van 10 euro shoptegoed.

Van hieruit kun je naar het bericht van Amber Creatief

Veel plezier met het hoppen!
Fijne avond.
Groetjes Renate







14 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart! Zo lief in roze!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart voor de aanstaande ouders en wat een lief designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel mooi en lief deze creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig geheel! Ik heb het papier ook maar zie dan alleen maar de losse velletjes. leuk idee om alles zo op te bouwen tot een tafereeltje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow!! Wat is deze super mooi en zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow....wat ontzettend gaaf gedaan Renate....ik vind hem prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig! Ik denk er nooit aan om tekststempels in een bijpassende kleur te stempelen maar dat maakt het helemaal af

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...