maandag 18 april 2022

Job

Goedemorgen allemaal,

voor een kraambezoekje was ik een jongenskaartje nodig. Op Youtube zag ik een leuk modelletje voorbij komen. 

Dit is mijn uitwerking geworden. Ik heb het mooie designpapier van Craft O' Clock - Hello Little Boy gebruikt. Ook heb ik hier het extra elementen setje gebruikt. Het designpapier is gemat op Blue Mood.



De naam heb ik in 2 kleuren uitgestans en verhoogd opgeplakt.


Aan de binnenkant zit een meganisme die de 2 kaartjes eruit doet komen. Hieronder plaats ik een video om dit te laten zien.




Alles is gepimpt met elementen uit het extra set dat verkrijgbaar is in deze serie. Tis wel veel knipwerk, maar ozo leuk om te gebruiken.

Hieronder mijn filmpje van de kaart. 


Dit was het weer, wens jullie een fijne 2de Paasdag.
Groetjes Renate








 

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje! het is gewoon een cadeautje op zich!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Viel goed in de smaak.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...