dinsdag 6 februari 2024

With Love - Hartelijk Gefeliciteerd

Hoi allemaal,

afgelopen zaterdag, 3 februari, was onze dochter jarig. Voor haar maakt ik deze triple easelcard, hierbij het designpapier van Stamperia - Roseland gebruikt.



Het designpapier is gemat met glitter- en spiegelkarton. 


Deze foto is van bovenaf genomen, zo kan de easel goed zien.








Als het me lukt maak ik hier nog een video van, deze komt dan op mijn YouTubekanaal.
De link plaats ik dan bij dit bericht.

Fijne avond
Groetjes Renate


Dit is de link naar mijn YouTube kanaal






 

14 opmerkingen:

  1. Wauw Renate, wat een prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele prachtige creatie Renate en natuurlijk nog van harte gefeliciteerd.
    Groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt prachtig. Nog gefeliciteerd met je dochter.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Echt en wat een werk maar ja, voor je dochter, dat snap ik dan weer wel. Nog gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Renate ! Ik vind het een bijzonder mooie kaart en kijk uit naar je video!
    Alvast bedankt .
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel Tine, de video staat op YouTube. Zie de link hierboven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een waar kunstwerk geworden ook met de kleuren mooi in balans. Ze er vast heel blij mee geweest zijn!
    Creatieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaart, ga je yt uitleg bekijken.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...