zondag 1 oktober 2023

Today is your Birthday

Goedemorgen allemaal,

Vandaag een kaart gemaakt met restjes designpapier. Bij een ander project vielen reepjes designpapier af, deze kon ik hier weer goed voor gebruiken.

Bij Kaartjes Inspiratie Challenges vragen we deze maand een kaart gemaakt met 

restjes designpapier

Dit is mijn uitvoering geworden


Ik heb hiervoor de Herringbone techiniek gebruikt. Je plakt de strookjes dan haaks op elkaar. Het designpapier is van Craft O' Clock - Autumn Beauty

Deze uitdaging loopt nog tot 7 oktober, je mag <  hier  > je kaart linken op ons blog.

Fijne dag!
Groetjes Renate


2 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi felicitatie-kaart in herfst-sfeer gemaakt Renate. Mooi die achtergrond van restjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart. deze techniek ken ik niet, zal eens opzoeken...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Fullness of Life

Goedemorgen allemaal, vandaag heb ik een vouwkaart om te laten zien. Het designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Dit is een ...