zaterdag 1 juli 2023

Online workshop Stapel Album

Hoi allemaal,

ik heb een nieuwe workshop gemaakt, een stapel album.

Deze is gemaakt met restjes cardstock en restjes designpapier.

Als je het afgelopen halfjaar al eens een workshop bij me hebt afgenomen, krijg je voor deze automatisch een uitnodiging voor de besloten groep.

                                                             Je gaat met je eigen materialen aan de slag.
Als je nog niet eerder een workshop bij me hebt gekocht, is deze ook te koop voor € 5, je mag dan een eerder gegeven workshop uitkiezen, dan nodig ik je uit door die groep. Dit geldt niet voor workshops die nog uit gaan komen. 
In de groep staat, bij uitgelicht, een lijst met maten en materialen, ook vindt je er 6 video's hoe de pagina's en het album gemaakt worden.
Er is geen live uitzending.

De workshop blijft in de groep staan zolang Facebook dit toelaat.
Heb je belangstelling voor deze of een andere workshop stuur me dan een mailtje renatekaarten@gmail.com
Groetjes Renate

Algemene info:
Deze workshop zijn persoonsgebonden, het is niet toegestaan om anderen hier van gebruik te laten maken.
Annuleren is niet meer mogelijk als je in deze groep bent toegelaten.
Op alle workshops rusten rechten van intellectuele eigendommen, daar deze workshop mijn eigen ontwerpen zijn.
Het is niet toegestaan workshops of delen hiervan, afbeeldingen of teksten te delen of te gebruikten voor andere doelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Fullness of Life

Goedemorgen allemaal, vandaag heb ik een vouwkaart om te laten zien. Het designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Dit is een ...